ЗДО №22 "Райдуга" знаходиться у комунальній власності виконкому Білозерської міської ради і подпорядкований відділу освіти міста Добропілля.
В дитячому закладі функціонує 8 груп. Із них дві групи інклюзивної освіти, дві групи спеціального призначення: санаторна група - для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції; корекційна група - для дітей з затримкою психічного розвитку. А також 2 групи для дітей раннього віку та 2 групи для дітей дошкільного віку.
Заклад укомплектований кадрами за штатним розклаом. Очолює роботу колективу завідувач Махмудова Наталія Вікторівна.
В дошкільному закладі працюють такі фахівці:
- вихователь-методист Соловйова Юлія Юріївна;
- практичний психолог Ніколаєва Вігріна Юріївна;
- вчитель-дефектолог Жирник Тетяна Сергіївна;
- музичні керівники Деньгуб Світлана Вікторівна;
- 14 вихователів, троє з яких мають педагогічне звання "вихователь-методист.
Дошкільний заклад будує свою роботу згідно державних
документів. Працює за Базовим компонентом дошкільної освіти, та програмою
"Дитина", "Я у Світі". Організація освітньо-виховного
процесу здійснюється згідно законів України :
-«Про освіту»
- «Про мови»
- «Про дошкільну освіту»
- «Про захист
дитини».
Педагоги ДНЗ № 22 «Райдуга» знаходяться в постійному творчому
пошуку, тому активно впроваджують в свою роботу прогресивні новітні технології.
Дошкільна освіта - цілісний процес,тому пріоритетними завданнями
педагогічний колектив вважає:
•реалізацію державної політики у галузі
освіти
•створення умов для розвитку самореалізації кожної дитини педагогам
відповідно до
нормативно-правових документів
•збереження та зміцнення фізичного психічного та духовного здоров`я дітей
•формування життєво-компитентної особистості соціалізованої в сучасне
суспільство
•забезпечення
різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків
нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних
фізичних особливостей,
культурних потреб
Для ефективного досягнення цих завдань
колектив керується наступними
принципами:
•єдність розвитку, виховання, навчання і оздоровлення дітей
•рівність умов для реалізації задатків нахилів здібностей обдарувань
різнобічного
розвитку кожної дитини
•єдність виховних впливів сім`ї і дошкільного навчального закладу
•особистісно-орієнтований підхід до розвитку особистості дитини
•демократизація та гуманізація педагогічного процесу
Професійні якості педагогів дитячого садка сплелись у такий синкоп:
Знання - здобудемо!
Емоції – піднімемо!
Розум – направимо!
Я – сформуємо!
Новітнє – засіваємо!
Особистість – розвинемо!
Талант – відкриємо!
Колектив – організуємо!
Немає коментарів:
Дописати коментар